top of page

Η Χειμερινή εκδρομή των Ανιχνευτών μας!

Όπως κάθε χρόνο η Κοινότητα μας, αποφάσισε να πάει την χειμερινή της εκδρομή σε ένα μαγευτικό μέρος στην Καλαμπάκα. Όλα ξεκίνησαν την Δευτέρα 2 Ιανουαρίου που πρωί πρωί μόλις είχε ξημερώσει, η Κοινότητα έβαλε τα σακίδια στην πλάτη και ξεκίνησε με το τρένο για τον χώρο εγκατάστασης!

Μετά από ένα κουραστικό ταξίδι 5 ωρών, φτάσαμε στην Καλαμπάκα όπου εκεί φιλοξενηθήκαμε από την Τοπική Λέσχη Οδηγών, σε ένα ζεστό και φιλόξενο χώρο. Η Καλαμπάκα είναι κωμόπολη του νόμου Τρικάλων. Βρίσκεται στο κέντρο της Ελλάδας και εκτείνεται στο βορειοδυτικό μέρος του θεσσαλικού κάμπου. Είναι χτισμένη δίπλα στο σπάνιο γεωλογικό φαινόμενο των Μετεώρων. Όταν κανείς αντικρίζει το πόσο μεγάλοι είναι οι βράχοι, μένει έκπληκτος. Ονομάστηκε "Καλαμπάκα" πριν 7 αιώνες περίπου και είναι Τουρκικής προέλευσης και σημαίνει «ισχυρό φρούριο».

Η περιπέτεια μας δεν περιορίστηκε μόνο στην Καλαμπάκα. Η Κοινότητα είχε αποφασίσει να κάνει την πρώτη πορεία της για το 2017 στα Μετέωρα και συγκεκριμένα στην Μονή Βαρλάαμ. Η Μονή Βαρλάαμ είναι μοναστήρι στην κορυφή ενός απότομου βράχου δίπλα στο μεγάλο Μετέωρο και είναι ένα από τα 6 προσβάσιμα Μετέωρα. Η πορεία ήταν μαγευτική, μέσα σε ένα πλακόστρωτο μονοπάτι, με πανύψηλα δέντρα και απότομους γκρεμούς.

Το παιχνίδι δεν έλειπε από την εκδρομή μας, καθώς ο όμιλος προγράμματος μερίμνησε για αρκετές διασκεδαστικές στιγμές! Βέβαια, το φαγητό όπως πάντα δεν μας έλειψε ούτε στιγμή! Οι Ανιχνευτές μαγείρευαν μόνοι τους χωρισμένοι σε ομίλους! Την 2η μέρα της εκδρομής μας, αποφασίσαμε να μαγειρέψουμε στη πλατεία του γραφικού χωριού Καστράκι. Αξέχαστη ανάμνηση και αυτή!

Ξημερώνοντας το πρωί της 5ης Ιανουαρίου, η Κοινότητα μάζεψε τα πράγματα της και με γρήγορο ρυθμό αποχαιρέτησε την Καλαμπάκα! Συνεχίσαμε το ταξίδι μας προς τα Τρίκαλα και το χωριό των Ξωτικών. Τα Τρίκαλα, είναι πόλης της Δυτικής Θεσσαλίας. Η πόλη διασχίζεται από τον Ληθαίο ποταμό τον οποίο επισκευτήκαμε! Φτάνοντας στα Τρίκαλα επισκεφτήκαμε το χωριό των ξωτικών! Εκεί ζωγραφιστήκαμε (face-painting), βγάλαμε φωτογραφίες με τους Πειρατές και παίξαμε στις πολλές δραστηριότητες που είχε ο χώρος.

Η τελευταία στάση για τα Τρίκαλα ήταν το ρολόι που δεσπόζει τόσα χρόνια στο πιο ψηλό σημείο της Παλιάς πόλης! Εκεί βρήκαμε και μια κρυπτή από το παγκόσμιο παιχνίδι Geocaching! Τέλος, πήραμε τα σακίδια μας και γεμάτοι εμπειρίες, γνώσεις και νέους φίλους χαράξαμε τον δρόμο της επιστροφής για την Αθήνα. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία για όλους μας!