top of page

Χριστούγεννα στη Στενή Ευβοίας!

Πολλές φορές έτσι όπως καθόμαστε βρίσκουμε τον εαυτό μας να χάνεται σε τοπία που θα ήθελε ιδανικά να βρίσκεται... Όταν κάποιος ακούει τις λέξεις Χριστούγεννα και γιορτές σίγουρα θα του έρθει στο μυαλό ίσως κάποιο ορεινό χωριό, δώρα,παιχνίδια, γλυκά, ίσως και ο Άγιος Βασίλης. Τίποτά από αυτά δεν έλειψαν από την χειμερινή μας εκδρομή στην Στενή Ευβοίας!

Ντρινννν  Ντρινννιν

Ξυπνήστε γρήγορα είναι 27 Δεκεμβρίου!  Είναι η μέρα που θα ξεκινήσει μία νέα περιπέτεια με την αγέλη και τους φίλους μας!!

Ο σταθμός των λεωφορείων απ’ όπου Θα ξεκινούσε το ταξίδι μας, γέμισε με κίτρινες χαμογελαστές φιγούρες. Λίγες ώρες μετά, καταφέραμε να φτάσουμε στο χωριό που θα μας φιλοξενούσε για τις επόμενες τρεις μέρες. Δεν πέρασε ούτε λεπτό από τη στιγμή που φτάσαμε για να ξεκινήσουμε να περνάμε ωραία.

Ένα λυκόπουλο από την αγέλη μας, Η Άρτεμις, είχε τα γενέθλιά της και είχε επιμεληθεί να μας κάνει ένα μικρό πάρτυ για να τα γιορτάσουμε μαζί.

Αφού ευχηθήκαμε στην Άρτεμις χρόνια πολλά για τα γενέθλιά της, μέσα σε δευτερόλεπτα ακούστηκε το πρώτο "πάντα πάντα πάντα". Το παιχνίδι είχε μόλις ξεκινήσει. Μα ποιος ήταν άραγε αυτός που του φώναξε; Μάλλον μοιάζει με τον Timmy Turner!! Αφού μας εξήγησε το πρόβλημα του και ζήτησε την βοήθεια μας, παίξαμε μαζί του για αρκετές ώρες μέχρι που το παιχνίδι διακόπηκε έτσι ώστε να κόψουμε την βασιλόπιτα μας. Ο τυχερός Κωνσταντίνος κέρδισε το φλουρί και γεμάτος χαρά παρέλαβε το μοναδικό δώρο του!

Πριν το καταλάβουμε έχει ήδη νυχτώσει και η δίψα μας για περιπέτεια είχε κορυφωθεί. Τώρα είναι η στιγμή να βοηθήσουμε πραγματικά τον φίλο μας Timmy. Είχε έρθει αρκετά προβληματισμένος και η Αγέλη τον βοήθησε να χαρεί ξανά αφού έζησε μαζί του ένα απίστευτο βραδινό τσάλεντζ. Η ώρα είχε περάσει και όλοι ήμασταν έτοιμοι πλέον να πέσουμε για ύπνο.

Δεν προλάβουμε να καταλάβουμε το πότε ξημέρωσε η δεύτερη μέρα. Ξυπνήσαμε, φάγαμε πρωινό και ήμασταν έτοιμοι να αδράξουμε τη μέρα. Όλη η δεύτερη μέρα κύλησε με πολύ παιχνίδι, τραγούδι, γνώσεις και διάφορες δοκιμασίες που είχαμε όλοι τρελαθεί να τις προσπερνάμε.

Το βράδυ μας περίμενε μία απίστευτα μεγάλη πίστα και πλέον η αγέλη είχε μεταμορφωθεί σε φυλές.

Χωρίς να το καταλάβουμε έχει έρθει η τρίτη μέρα. Η μέρα που δυστυχώς θα αφήναμε το χωριό, για να πάμε πίσω στην καθημερινότητά μας. Δεν έλειψαν οι διάφορες απονομές στα λυκόπουλα, διάφορα παιχνίδια, τραγούδια.

Ο Timmy Turner θέλοντας να μας ευχαριστήσει μας έδωσε διάφορα δώρα και όλοι μαζί υποσχεθήκαμε πως του χρόνου  τέτοια εποχή θα είμαστε μαζί, πάλι σε κάποιο ορεινό χωριό, διασκεδάζοντας και περνώντας ατελείωτο χρόνο με τους αγαπημένους μας φίλους!

Έτσι λοιπόν, πήραμε το δρόμο της επιστροφής και γυρίσαμε στην αγκαλιά των γονιών μας. Δεν στεναχωριόμαστε όμως, γιατί ας μην ξεχνάμε πως θα περάσουμε κι άλλες τέτοιες περιπέτειες σύντομα. Γιατί ως γνωστόν, η περιπέτεια ξεκινάει εδώ!!